Mittwoch, 22. Februar 2012

Neuer Artikel in alten Blog

So, etz habi drüber nachgedacht und bin zu dem Schluss gekommen genau so zu schreibn wie ich sprech. Warum? Weil des ich bin, ich kann net gut formulieren, ich bin kei grosser Schreiber, aber labern, des kann ich scho.

Also, etzer bericht ich euch amal von meinem letzten Shooding, des war wirklich dodal fedd!
Zerscht hab I der Sdeffi versucht die Nadine schmackhaft zu machen, weil mir die kurzen Haare zum fodografieren einfach glasse vorkommen sind. Und weil ich a Foddo von der Nadine bei Faißbug gsehn hab wos quasi gor kanne Haar mehr ghabt had, hab ich gleich hier gschriebn, das ich se mal gern foddografiern tän tät.

Na und wall die Sdeffi a goude Haud is und mir und goud versteng, hads dann mit gmacht. Mir konnden uns erscht net wirklich einichen was mer machen, sie wollt was bunds und ich was schwazzweisses und dann hammer halt einfach gmacht.


Zerscht wolld I aweng a Nude-makeup, was des is hab ich a vor kuzem glernt und des find i eigendlich an gouden Einschdieg in a so a Beautyschooding.

Also hammer erschd des gmacht und da hammer dann aweng a schwazzweiss draus gmacht...
des had dann aso aus gschaud:



Wir ham an Beautydish von oben und an Reflektor von unden gnumma und quasi a Shelllight gmacht. Des war easy aber mit dem dezenten Makeup scho gscheid effegtvoll. Und die Nadine hat immer a astreines Gschau gmacht, immer zwischen  gnervt und pissig und ernsd oder a a mal zart, des war asdrein. Da mou i echd nuamol dange sogn.

Na und dann hammer uns aweng auseinanderdiskudiert was mer etzerdla machen, ich wolld aweng so dungl und mid viel schwazz und  hab aber ka Schangs ghabt gecher die Madla und dann wars hald grün und des war a schee...nerja und dann hammer hald des Ringlicht gnumma und ham damit weider gmacht...:


des war hernach ned ganz asu einfach mid der Bearbeidung wall des Ringlich hald scho gscheid kald und a aweng inkonsistent is. Ausserdem bündeld six hald a gscheid in der Midden. A moust  scho aweng obachd geben das der die Farben ned dodal abhauen...in Schwazzweiss gehds meisdens no, aber des is dann was für Feichlinge. Na und dann simmer naus ganger, aber wie des war erzähl i eich morghen. Wenn ihr des wolld, überhabts...ach suu, ja, dann habbi nu aus Gaudi ans midn Handy gefinished und des schaud a ganz cool aus find i...des Orchinol war a su:


 und a su hob is verschlimmbesserd:
Also, dann, mir segn uns!
ach, doud mer leid das dei Bildanzeiche su bescheuert is aber so is des hald, dafür kosds nix.


2 Kommentare:

  1. …sehr ausdrucksstark, besonders das Erste in Farbe von oben gefällt mir super gut!
    Gruß Schubi :)
    http://www.Foto-TS.de

    AntwortenLöschen
  2. Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.

    AntwortenLöschen